Search
Generic filters

Corona

Informatie

Beste klant / bezoeker van Frits Wolf Tuinmeubelen,

UPDATE: 28 april 2021

  • Onze showroom is weer zonder afspraak te bezoeken vanaf 28 april. Wij kunnen maximaal 30 klanten tegelijk in onze showroom ontvangen. Bij grote drukte is het dus mogelijk dat je even moet wachten, totdat er weer ruimte is om je te mogen verwelkomen. Wij houden ons daarnaast uiteraard aan het corona protocol .
  • Ook is het mogelijk om bestellingen op te halen, neem contact met ons op als je wilt langskomen om een bestelling op te halen.
  • Heb je iets moois gezien op onze webshop, dan kun je uiteraard bestellen en kiezen voor afhalen of bezorgen. Mocht je je bestelling willen ophalen, neem dan even contact met ons op voor een afspraak.

Bestellingen

Bestellingen zullen uiteraard gewoon worden uitgeleverd. Ook hier geldt een corona protocol waar onze bezorgers zich aan zullen houden, je kunt deze hieronder lezen.

Telefonisch bereikbaar

Wij zullen tijdens onze normale openingstijden nog steeds telefonisch bereikbaar zijn.

Bij bezoek aan onze winkel (vanaf 28 april 2021):

  • Er geldt een maximum aantal mensen / bezoekers in de showroom van 30 mensen. Het is niet (meer) nodig vooraf een afspraak te maken. Bij grote drukte kan het voorkomen dat je even moet wachten tot er weer ruimte is om je te mogen ontvangen.
  • Mondkapje is verplicht volgens de laatste richtlijnen.
  • Medewerkers zijn zich extra bewust van hygiëne. Zij wassen en/of ontsmetten regelmatig hun handen. Zij zullen een gepaste afstand bewaren van ong. 1,5 meter. Ook dragen zij een mondkapje.
  • Wij geven voorkeur aan pinbetaling. Wij reinigen het pinapparaat na iedere handeling.
  • Bij contante betaling graag het geld op de balie neerleggen, waarna onze winkelmedewerker dit kan pakken, om direct contact te vermijden.
  • Ben je verkouden of hoest je? Dan willen we je vragen je aankoop online te doen of uit te stellen, zodat de gezondheid van onze klanten en medewerkers niet in gevaar gebracht wordt.

Bij het leveren van een bestelling:

  • Onze bezorgers zullen de bestelling bij u leveren maar zullen u geen hand geven. Ook zullen zij elk ander contact zoveel mogelijk moeten vermijden.
  • Moet u nog (een deel) betalen, dan kan dit uitsluitend per pinbetaling of door vooraf over te maken. Contante betalingen aan de bezorgers kunnen we voorlopig niet aannemen.
  • Onze bezorgers nemen extra hygiëne maatregelen in acht en reinigen het pinautomaat bij elke betaling en wassen vaker hun handen.
  • Onze bezorgers mogen niet langer meer door uw woning lopen. Dat betekent dat als uw bestelling via een ‘achterom’ geleverd kan worden dat onze bezorgers uw tuinmeubelen zoals vertrouwd gemonteerd op uw terras kunnen zetten. Is dit niet mogelijk, en is de enige toegang tot uw tuin of terras via uw woning, dan zullen ze de tuinmeubelen -nog steeds gemonteerd- tot aan de voordeur leveren en bent u zelf verantwoordelijk voor het verplaatsen naar uw tuin of terras.
  • Door een lagere bezetting op al onze afdelingen zijn onze leveringen momenteel wat vertraagd. De levertijd van 5 werkdagen kan op het moment helaas niet worden gegarandeerd. Wilt nu het exacte levermoment graag van te voren weten, neem dan even contact met ons op. Wij hopen op uw begrip.

Bovenstaande maatregelen zijn voor uw én onze gezondheid. Wij zijn ons ervan bewust dat sommige van deze maatregelen niet ideaal zijn voor u, desalniettemin hopen wij op uw begrip. Wij doen extra ons best om onze service zo hoog mogelijk te houden, maar uw én onze gezondheid staat voor ons op 1.

Op deze manier willen wij u komende tijd zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u vragen over uw bezoek aan onze showroom of over een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

Team Frits Wolf Tuinmeubelen